NoNoobs 2011/12/13 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020/2021 Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Linked In
prevnext
Kacper Gugała Marcin Misztal Tomasz Woźniak Andrzej Bagiński Tamara Bolsewicz Ecommerce Trends - Shopware Call_for_speakers Speakers

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

2021-10-06

09:45-10:00

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


10:00-10:30

Tytuł prezentacji podamy wkrótce #

10:30-11:00

Jak zaoszczędzić ponad 400 000 PLN przy wdrożeniu sklepu eCommerce? Analiza Total Cost of Ownership#

Kacper Gugała

Kacper Gugała

Business Development Poland, shopware AG


11:00-11:30

Dostawa ostatniej mili - konstrukcja procesu#

Zachowania zakupowe konsumentów zmieniały się na przestrzeni lat. Jednak najważniejsza zmiana nastąpiła podczas pandemii koronawirusa. Zmieniła się również działalność detaliczna, która pociągnęła za sobą zmiany w sektorze logistycznym.

Porozmawiajmy więc o innowacyjnych opcjach dostawy ostatniej mili dostępnych na rynku

Andrzej Bagiński

Andrzej Bagiński

Country Launcher, ZITICITY


11:30-12:00

Jak zwiększyć sprzedaż, optymalizując stronę płatności#

Stripe, globalna firma technologiczna budująca infrastrukturę finansową dla firm działających w Internecie, przeprowadziła szczegółowe badanie 800 czołowych stron internetowych z Polski, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Hiszpanii, Szwecji, Włoch i Holandii. Analiza ujawniła znaczące błędy na stronie płatności na wielu najchętniej odwiedzanych witrynach. Większość (94 proc.) ma pięć lub więcej błędów na swoich stronach płatności.

Marcin Misztal

Marcin Misztal

Head of Central and Eastern Europe, Stripe


12:00-12:30

Przerwa na kawę #

12:30-13:00

Jak technologia zmieniła branżę retail w czasach pandemi#

Pandemia zadziałała jak katalizator, który pozwolił technologii na wprowadzenie znaczących zmian w retailu – zmian, których musi być świadomy każdy, kto chce z sukcesem działać w tej branży. W prezentacji nakreślę obecną sytuację i podejście konsumentów, a także zapoznam słuchaczy z narzędziami B2B i B2C, dzięki którym retailerzy mogą przygotować swoje biznesy na nadchodzące wyzwania.

Tomasz  Woźniak

Tomasz Woźniak

CEO, Future Mind


13:00-13:30

Tytuł prezentacji podamy wkrótce #

Mindaugas  Raguotis

Mindaugas Raguotis

Country manager, AZETA.pl


13:30-14:00

Tytuł prezentacji podamy wkrótce #

Krzysztof Nowicki

Krzysztof Nowicki

CEO & Founder , Live.Market - marketplace w formule Live&Social Commerce


14:00-14:30

Tytuł prezentacji podamy wkrótce #

Damian  Wiszowaty

Damian Wiszowaty

CEO, Gonito


14:30-15:00

Jak zacząć sprzedawać w ecommerce bez stawiania kosztownych platform czy sklepów?#

Meetsales to rozwiązanie SaaS dedykowane zespołom sprzedażowym, oferujące tzw. assited shopping. Nasze rozwiązanie pozwala na zupełnie inne rozumienie przejścia w sprzedaż online, szczególnie w sektorze B2B. W trakcie wystąpienia przedstawimy i omówimy demo produktu i jego zastosowanie. Pokażemy jak w ciągu zaledwie miesiąca można przejść z punktu A do B. Gdzie, A = noCommerce, czyli firma która nie ma żadnego eCommerce; B = klient Meetslaes, czyli firma która już sprzedaje online, bez dedykowanej platformy eCommerce. Pokażemy jak szybko i skutecznie wejść w eCommerce bez  żmudnego stawiania kosztownych platform i jak wykorzystać Meetsales jako dźwignię biznesu.

Tamara Bolsewicz

Tamara Bolsewicz

Co-founder & CEO, Meetsales


15:00-15:15

Zakończenie#

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl