2021-11-17
Otwarcie konferencji Ecommerce Trends 2021. Technologie, narzędzia, strategie#
E-commerce w Polsce 2021 – prezentacja wniosków z badania#
Prezentacja najciekawszych wniosków z tegorocznej fali badania „E-commerce w Polsce", zrealizowanego przez Gemius już po raz 9. Podczas prelekcji dowiesz się:
- Kim jest polski konsument online?
- Jak kształtuje się spontaniczna znajomość serwisów e-commerce?
- Co konsumenci wybierają podczas e-zakupów? - dostawa, zwroty i płatności
- Jakie urządzenia wykorzystywane są do zakupów online?
- Efekt ROPO i odwróconego ROPO – w jakich branżach są szczególnie widoczne?
- Wybory klientów - co skłania ich do zakupu, gdzie szukają opinii, co wpływa na wiarygodność danego sklepu?
- Niekupujący w sieci - kto i dlaczego wciąż nie kupuje przez internet?
- COVID-19 – czy i w jaki sposób pandemia wpłynęła na zachowania e-konsumentów?
Jak zaoszczędzić ponad 400 000 PLN przy wdrożeniu sklepu eCommerce? Analiza Total Cost of Ownership#
Czy na pewno wiesz ile kosztuje Ciebie wdrożenie sklepu? Przeanalizujemy ukryte koszty, o których zazwyczaj nie pamięta się w procesie tworzenia nowego biznesu ecommerce. Przy okazji pokażę Ci jak bardzo sam wybór platformy może wpłynąć na budżet projektu.
Fast-forward to the new age for e-groceries#
Krótka Historia Przyszłości Gospodarki Cyfrowej#
Dołącz do nas, aby dowiedzieć się, jak firmy technologiczne kształtują przyszłość gospodarki cyfrowej tworząc biznesy marketplace, uruchamiając produkty subskrypcyjne i integrując usługi finansowe ze swoją ofertą.
Przerwa na kawę #
Jak LiveCommerce i SocialCommerce zmieniają zakupy online#
Czy to tylko przejściowe trendy związane z pandemią? Czy transmisje sprzedażowe będą dla marketerów tak ważne jak mobile?
Zobacz jak największe marki świata zaadoptowały nową formę zakupów online w swojej strategii.
Przekonaj się, że pomimo różnic kulturowych warto śledzić azjatyckie innowacje, które są obecnie kopiowane przez zachodni świat technologii.
Dlaczego tworzenie wertykalnego video zaczyna być tak ważne w strategii każdego e-commerce'u w dobie globalnych marketplace'ów obecnych w Polsce.
Machine Learning w social commerce, czyli jak wykorzystać potencjał algorytmów Facebooka do usprawnienia swoich kampanii?#
Sztuczna inteligencja na przestrzeni ostatniej dekady dokonała znacznego progresu pozwalając na lepsze i precyzyjne korzystanie z potencjału systemów reklamowych. Jak wykorzystać możliwości social commerce w strategii promocji swojego sklepu internetowego? Czy warto zaufać w tej kwestii sztucznej inteligencji? Jak Facebook ucząc się zachowań swoich użytkowników wykorzystuje te dane w kampaniach e-commerce?
Jak technologia zmieniła branżę retail w czasach pandemi#
Pandemia zadziałała jak katalizator, który pozwolił technologii na wprowadzenie znaczących zmian w retailu – zmian, których musi być świadomy każdy, kto chce z sukcesem działać w tej branży. W prezentacji nakreślę obecną sytuację i podejście konsumentów, a także zapoznam słuchaczy z narzędziami B2B i B2C, dzięki którym retailerzy mogą przygotować swoje biznesy na nadchodzące wyzwania.
Sprzedaż B2B zabija sprzedaż B2C - prawda czy mit?#
Nie wszyscy wiedzą, że na Amazon można sprzedawać jednocześnie w modelu B2B i B2C. O zaletach tego rozwiązania opowie ekspert Amazon z ponad 5-letnim doświadczeniem, a posłuży mu success story jednego z Partnerów Gonito.
Jak zacząć sprzedawać w ecommerce bez stawiania kosztownych platform czy sklepów?#
Meetsales to rozwiązanie SaaS dedykowane zespołom sprzedażowym, oferujące tzw. assited shopping. Nasze rozwiązanie pozwala na zupełnie inne rozumienie przejścia w sprzedaż online, szczególnie w sektorze B2B. W trakcie wystąpienia przedstawimy i omówimy demo produktu i jego zastosowanie. Pokażemy jak w ciągu zaledwie miesiąca można przejść z punktu A do B. Gdzie, A = noCommerce, czyli firma która nie ma żadnego eCommerce; B = klient Meetslaes, czyli firma która już sprzedaje online, bez dedykowanej platformy eCommerce. Pokażemy jak szybko i skutecznie wejść w eCommerce bez żmudnego stawiania kosztownych platform i jak wykorzystać Meetsales jako dźwignię biznesu.