NoNoobs 2011/12/13 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020/2021 Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Linked In
prevnext
Kacper Gugała Marcin Misztal Marcin Grzeszczuk Damian Wiszowaty Tomasz Woźniak Krzysztof Nowicki Tamara Bolsewicz Bartosz Wójcik Andrius Mikalauskas Ecommerce Trends - Shopware Call_for_speakers Speakers

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

2021-11-17

09:45-10:00

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


10:00-10:30

E-commerce w Polsce 2021 – prezentacja wniosków z badania#

Prezentacja najciekawszych wniosków z tegorocznej fali badania „E-commerce w Polsce", zrealizowanego przez Gemius już po raz 9. Podczas prelekcji dowiesz się:

  • Kim jest polski konsument online?
  • Jak kształtuje się spontaniczna znajomość serwisów e-commerce?
  • Co konsumenci wybierają podczas e-zakupów? - dostawa, zwroty i płatności
  • Jakie urządzenia wykorzystywane są do zakupów online?
  • Efekt ROPO i odwróconego ROPO – w jakich branżach są szczególnie widoczne?
  • Wybory klientów - co skłania ich do zakupu, gdzie szukają opinii, co wpływa na wiarygodność danego sklepu?
  • Niekupujący w sieci - kto i dlaczego wciąż nie kupuje przez internet?
  • COVID-19 – czy i w jaki sposób pandemia wpłynęła na zachowania e-konsumentów?

Bartosz Wójcik

Bartosz Wójcik

Sales Manager Agency & Advertisers, Gemius


10:30-11:00

Jak zaoszczędzić ponad 400 000 PLN przy wdrożeniu sklepu eCommerce? Analiza Total Cost of Ownership#

Czy na pewno wiesz ile kosztuje Ciebie wdrożenie sklepu? Przeanalizujemy ukryte koszty, o których zazwyczaj nie pamięta się w procesie tworzenia nowego biznesu ecommerce. Przy okazji pokażę Ci jak bardzo sam wybór platformy może wpłynąć na budżet projektu.

Kacper Gugała

Kacper Gugała

Business Development Poland, shopware AG


11:00-11:30

Fast-forward to the new age for e-groceries#

Andrius Mikalauskas

Andrius Mikalauskas

Chairman of the Board, Vilniaus Prekyba


11:30-12:00

Krótka Historia Przyszłości Gospodarki Cyfrowej#

Dołącz do nas, aby dowiedzieć się, jak firmy technologiczne kształtują przyszłość gospodarki cyfrowej tworząc biznesy marketplace, uruchamiając produkty subskrypcyjne i integrując usługi finansowe ze swoją ofertą.

Marcin Misztal

Marcin Misztal

Head of Central and Eastern Europe, Stripe


12:00-12:30

Przerwa na kawę #

12:30-13:00

Jak LiveCommerce i SocialCommerce zmieniają zakupy online#

Czy to tylko przejściowe trendy związane z pandemią? Czy transmisje sprzedażowe będą dla marketerów tak ważne jak mobile?
Zobacz jak największe marki świata zaadoptowały nową formę zakupów online w swojej strategii.
Przekonaj się, że pomimo różnic kulturowych warto śledzić azjatyckie innowacje, które są obecnie kopiowane przez zachodni świat technologii.
Dlaczego tworzenie wertykalnego video zaczyna być tak ważne w strategii każdego e-commerce'u w dobie globalnych marketplace'ów obecnych w Polsce.

Krzysztof Nowicki

Krzysztof Nowicki

CEO & Founder , Live.Market - marketplace w formule Live&Social Commerce


13:00-13:30

Machine Learning w social commerce, czyli jak wykorzystać potencjał algorytmów Facebooka do usprawnienia swoich kampanii?#

Sztuczna inteligencja na przestrzeni ostatniej dekady dokonała znacznego progresu pozwalając na lepsze i precyzyjne korzystanie z potencjału systemów reklamowych. Jak wykorzystać możliwości social commerce w strategii promocji swojego sklepu internetowego? Czy warto zaufać w tej kwestii sztucznej inteligencji? Jak Facebook ucząc się zachowań swoich użytkowników wykorzystuje te dane w kampaniach e-commerce?

Marcin Grzeszczuk

Marcin Grzeszczuk

Performance Specialist, digitalk


13:30-14:00

Jak technologia zmieniła branżę retail w czasach pandemi#

Pandemia zadziałała jak katalizator, który pozwolił technologii na wprowadzenie znaczących zmian w retailu – zmian, których musi być świadomy każdy, kto chce z sukcesem działać w tej branży. W prezentacji nakreślę obecną sytuację i podejście konsumentów, a także zapoznam słuchaczy z narzędziami B2B i B2C, dzięki którym retailerzy mogą przygotować swoje biznesy na nadchodzące wyzwania.

Tomasz  Woźniak

Tomasz Woźniak

CEO, Future Mind


14:00-14:30

Sprzedaż B2B zabija sprzedaż B2C - prawda czy mit?#

Nie wszyscy wiedzą, że na Amazon można sprzedawać jednocześnie w modelu B2B i B2C. O zaletach tego rozwiązania opowie ekspert Amazon z ponad 5-letnim doświadczeniem, a posłuży mu success story jednego z Partnerów Gonito.

Damian  Wiszowaty

Damian Wiszowaty

CEO, Gonito


14:30-15:00

Jak zacząć sprzedawać w ecommerce bez stawiania kosztownych platform czy sklepów?#

Meetsales to rozwiązanie SaaS dedykowane zespołom sprzedażowym, oferujące tzw. assited shopping. Nasze rozwiązanie pozwala na zupełnie inne rozumienie przejścia w sprzedaż online, szczególnie w sektorze B2B. W trakcie wystąpienia przedstawimy i omówimy demo produktu i jego zastosowanie. Pokażemy jak w ciągu zaledwie miesiąca można przejść z punktu A do B. Gdzie, A = noCommerce, czyli firma która nie ma żadnego eCommerce; B = klient Meetslaes, czyli firma która już sprzedaje online, bez dedykowanej platformy eCommerce. Pokażemy jak szybko i skutecznie wejść w eCommerce bez  żmudnego stawiania kosztownych platform i jak wykorzystać Meetsales jako dźwignię biznesu.

Tamara Bolsewicz

Tamara Bolsewicz

Co-founder & CEO, Meetsales


15:00-15:15

Zakończenie#

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl